Incredible Savings on Windows Web Hosting!

Jumaat, 23 Mei 2008

HaRmOnIe'S CrEatEd

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang"



Gambar ini di edit ketika aku bosan-bosan dekat umah.Berlatar belakangkan Masjid Ali Pasya yang di snap di sudut Masjid Sultan Hassan dan Masjid Riffaei.Gambar ini di ambil ketika mengikuti Jaulah Makam 2007

Gambar di edit semasa tengah tak der kerja.Berlatar belakang perairan dan kawasan Kubu Sultan Salahuddin Al Ayubi.Gambar ini diambil ketika mengikuti Jaulah Sinai 2008.


Di edit juga oleh aku semasa aku tengah buat kad adhock.Berlatar belakangkan Kincir Air yang terdapat pada masa zaman pemerintahan Nabi Yusuf semasa di Mesir.Gambar ini di snap masa mengikuti Jaulah Fayyoum 2006



Gambar ini aku edit juga lepas aku balik dari kuliah.Sempat juga sahabat aku Adnan snap.Berlatar belakangkan Mudaraj Jadid Kuliah Usuluddin Wa Syariah Universiti Al Azhar Tanta dari belakang .

Tiada ulasan: